O nas słów kilka

Tworzymy i wspieramy inicjatywy pozwalające rozwijać się na nowym mediom, technologii i przedsiębiorczości.

#Startupy #WarmiaMazury :)

Więcej o informacji nas

Bądź na bieżąco
– informacje o wydarzeniach
– ciekawostki technologiczne i regionalne
– ogłoszenia o pracę


Nie częściej niż co 2 tygodnie.


 

Najbliższe spotkania:

7-9.07 - Startup Weekend Olsztyn #3 B2B

Czym jest Olcamp?

Dodano: 25.04.08 | Autor: Paweł Harajda

Chcą rozwijać swoje umiejętności i poznawać innych ludzi zainteresowanych nowymi technologiami 5 maja 2008 r. zorganizowaliśmy pierwsze spotkanie pod nazwą  OLCAMP. Od tego czasu na ponad 100 wydarzeniach, wysłuchaliśmy przeszło 400 prezentacji, paneli i rozmów.

 

Powołane do życia w marcu 2010 r. Stowarzyszenie OLCAMP ma na celu promowanie technologii i przedsiębiorczości.  Pomagamy uczniom i studentom poznać świat biznesu, firmom rozwiązywać problemy, rekrutować pracowników i pozyskiwać klientów, a urzędom i organizacjom pozarządowym lepiej wykorzystywać potencjał innowacji i nowych mediów .

Kontakt

 

info@olcamp.pl

 

lub

 

Paweł Harajda
pawel.harajda@gmail.com
506 086 449

Obecnie organizujemy m.in.

  • - Startup Weekend Olsztyn – 54 godzinny maraton tworzenie startupóœ
  • - OLCAMP.CODE – warsztaty dla programistów
  • - OpenCoffee – poranne spotkania networkingowe
  • - OpenBeer – popołudniowe spotkania networkingowe
  • - Aula Polska Olsztyn – dla przedsiębiorców technologicznych
  • - GeekGirls Carrots Olsztyn – #GoCarrots !
  • - Olsztyńskie blogi – dla blogerów i przyjaciół
  • - [Warszawa] Hardware Garden – dla miłośników hardware-u
  • - [Warszawa] „B2B is sexy” – dla firm które pomagają innym firmom

 

W przeszłości

  • - OLCAMP.TECH – dla miłośników technologii
  • - OLCAMP Kreatywnie – dla fanów kreacji
  • - OLCAMP Biznes – dla małych i średni firm
  • - Pog(r)adajmy – dla miłosników gier
  • - PHPers Olsztyn – dla programistów PHP

 

 

5 obszarów działania

  • - Technologia i innowacje – inspirując na spotkaniach dla programistów, administratorów sieci i miłośników hadrware-u jak ją tworzyć, wdrażać i wykorzystywać.

 

  • - Kultura przedsiębiorczości i biznesu – pokazując rozwiązania problemów, które zaproszeni goście zmienili w dziś rozwijane firmy mierząc się z budowaniem skutecznej sprzedaży, wyzwaniami rynków zagranicznych i pozyskowaniem finansowania.

 

  • - Marketing i nowe media – prezentując kanały dotarcie, dobre praktyki i metody komunikacji z naszymi społecznościami, klientami lub uczestnikami spotkań.

 

  • - Społeczności lokalne – wspierając formalne i nie formalne  grupy zrzeszające pasjonatów (m.in. kluby sportowe, fani gier/esportu, miłośników turystyki) starając się przekazać zdobyte doświadczenie w organizacji spotkań, marketingu, wdrażaniu technologii i zarządzania projektami by mogli skutecznie zmieniać nasz region.

 

  • - Urzędy i organizacje pozarządowe – oswajając z nowościami jakie niesie Internet i zmiany które wprowadza, a które mogą stać nowym motorem dla ludzi i projektów